PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. Susipažinkite su mūsų privatumo sąlygomis

„Citroën“ pristato trečiosios kartos "Berlingo": dar daugiau praktiškumo, komforto ir technologijų

Pridėta 23.02.2018

Kartu su naujuoju „Berlingo“ modeliu „Citroën“ patobulino laisvalaikio automobilių segmento ikoną, sukurtą beveik prieš 22 metus. „Berlingo“ net tapo bendriniu žodžiu apibūdinančiu šį segmentą panašiai kaip šiandien žodis „gūglinti“ reiškia paiešką internete. Jis taip pat didžiausiais žaidėjas rinkoje, kurią pats sukūrė. Modelis siejamas su tokiomis praktiškomis inovacijomis kaip trys nepriklausomos galinės sėdynės, „Modutop“ multifunkcinis stogas ir atsidarantis galinio dančio langas. Automobilis sėkmingai leido vairuotojams pajausti ką reiškia komfortas, stilius ir dinamika. „Berlingo“ ir toliau išlieka populiarus. 2008 metais išleistų antrosios kartos keleivinių ir lengvųjų komercinių modelių gamyba pranoko visus lūkesčius, 2016 metais sumušė rekordą, o iki 2017 metų jų buvo pagaminta daugiau nei 165 tūkst. vienetų. Pernai jis buvo geriausiai parduodamas „Citroën“ modelis 17 šalių, o pagal populiarumą nusileidžia tik C3 modeliui. Kaip keleivinis automobilis Europoje pagal populiarumą yra antras, o lengvųjų komercinių automobilių rinkoje yra geriausiai parduodamų trejetuke. Galiausiai nuo pat 1996-ųjų buvo pagaminti daugiau nei 3,3 mln. „Berlingo“ modelių.

Stiprus charakteris: naujos kėbulo linijos ir „Citroën“ dizaino kalba

Naujasis „Citroën Berlingo“ neprarado savo ypatingos charakterio ir tapo modernesnis nei pirmtakai. Jo tvirta ir galinga išvaizda sukuria viskam pasiruošusio automobilio įspūdį.

Čia panaudota nauja EMP2 platforma leido sukurti aukštesnį ir trumpesnį automobilio priekį. Priekinis stiklas yra nuožulnesnis ir leidžia kurti  visiškai kitokį „Berlingo“ stilių. Priekinė automobilio dalis atkartoja „Citroën“ identitetą, nes čia sumontuoti dviejų lygių žibintai ir personalizuoti priešrūkiniai žibintai.

Švelnus kėbulo stilius pažymėtas „Airbump“ plastiko apdailomis, o nuožulni stogo linija prideda gyvybiškumo. Šiam modeliui būdingas tipiškas „Citroën“ interjeras: neperkrautas ir su didele panele. Taip pat galima pasirinkti dvi spalvų temas: baltą arba oranžinę. 

Automobilis bus gaminamas dviejų dydžių: M (4,4 m ilgio) ir XL (4,75 m ilgio). Taip pat bus komplektuojamas su 5 arba 7 vietomis.

Dar daugiau išmanių sprendimų lengvoms kelionėms

Naujasis „Citroën Berlingo“ siūlo praktiškus sprendimus, kuriuos galima naudoti kasdien. Pavyzdžiui, trys galinės sėdynės gali būti išimtos vienu judesiu pasinaudojant „Magic Flat“ svirtimi. Kartu su nulenkta priekine keleivio sėdyne krovinių skyrius tampa plokščias, todėl M dydžio versijoje telpa 2,7 m, o XL – 3,05 m ilgio krovinys.

Dvi plačiai atsidarančios slenkančios durys turi elektrinius langus. Didžiausia klasėje bagažinė padidėjo dar 100 litų ir dabar talpina 775 litrų krovinio M versijoje. Bagažinę taip pat lengva pasiekti dėka atsidarančio lango galiniame dangtyje. Iš viso automobilyje yra 28 talpios daiktadėžės, o jų bendras tūris siekia net 186 litrus. Tarp jų – garsioji „Modutop“ stogo sistema, kuri ne tik įleidžia daugiau šviesos, bet ir suteikia daugiau vietos daiktams pasidėti.

Technologiškai pažengęs laisvalaikio automobilis su 19 vairuotojo asistentų

Naujasis „Citroën“ modelis kupinas modernių technologijų. Čia sumontuota 19 vairuotojo asistentų ir manevravimo pagalbininkų. Kartu šios sistemos užtikrina saugumą ir užkerta kelią rizikoms, kurios atsiranda dėl dėmesio stokos.

Spalvotas projektuojamas informacinis ekranas suteikia vairuotojui visą reikalinga informaciją jo akių lygyje. Jame rodomas greitis, greičio palaikymo ir ribojimo sistemų nustatymai ir kt. Todėl vairuotojui nereikia nukreipti žvilgsnio nuo kelio.

Aktyvi juostų kirtimo perspėjimo sistema naudoja kamerą, kuri atpažįsta kelio juostas ir stebi netyčinius nukrypimus nuo trajektorijos. Kai taip atsitinka, sistema perspėja vairuotoją šviesos signalu, pasuka vairą ir grąžina automobilį atgal į eismo juostą. Vairuotojas gali sustabdyti šį procesą (pavyzdžiui, jei reikia išvengti kito automobilio) ir stipriai laikyti vairą. Šią procedūrą taip pat išjungia parodytas posūkio signalas. Sistema veikia, kai automobilis važiuoja 65-180 km/val. greičiu.



Vairuotojo dėmėsingumo perspėjimo sistema įspėja vairuotoją, kai silpnėja jo budrumas. Ji atpažįsta neįprastas vairuotojo trajektorijas. Sistema geriausiai veikia greito eismo juostose, kur greitis yra didesnis nei 65 km/val. 

Įspėjimo padaryti pertrauką pranešimas rodomas vairuotojui, kai šis daugiau nei dvi valandas važiuoja greičiau nei 65 km/val.

Kelio ženklų atpažinimo sistema automatiškai nuskaito greičio ribojimo, greičio ribojimo pabaigos ir kitus ženklus naudodama kamerą viršutinėje priekinio stiklo dalyje. Ženklo animacija ir rekomenduojamas greitis parodomas vairuotojui prietaisų skydelyje ir projektuojamame ekrane prieš akis. Sistema taip pat atkreipia dėmesį ir į tai, kokie kelio ženklai yra registruoti navigacijos sistemoje.

Aktyvi greičio palaikymo kontrolė su „Stop“ funkcija (tik automobiliuose su EAT8 pavarų dėže) naudodama kamerą palaiko vairuotojo nustatytą greitį ir sumažina jį pagal priekyje važiuojančius automobilius. Sistema gali atpažinti ta pačia kryptimi važiuojančius automobilius, todėl variklio ir stabdžių pagalba ji palaiko saugų atstumą nuo jų.

Plati variklių gama

Naujasis „Citroën Berlingo“ siūlo ne tik bekompromisį dizainą, komfortą ir praktiškumą. Dėl savo lengvos ir efektyvios platformos jis taip pat suteikia malonumą vairuoti. Tuo tarpu našūs naujausios kartos varikliai užtikrina mažas degalų sąnaudas ir CO2 emisiją.

Plati dyzelinių ir benzininių variklių gama pritaikyta visoms situacijoms mieste ir už jo ribų. Varikliai yra galingi, tačiau draugiški aplinkai. Kartu su naujuoju „Berlingo“ komplektuojama 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė (priklausomai nuo versijos) kuri sustiprina vairavimo malonumą. 

1,2 litro „PureTech 1.2“ benzininių variklių gama: 110 AG galios  variklis su 6 laipsnių mechanine ir 130 AG galios jėgainė su automatine EAT8 pavarų dėže (rinkoje pasirodys antroje 2019 metų pusėje).

1,5 litro „BlueHDI“ dyzelinių variklių pasirinkimas: 75, 100 ir 130 AG varikliai su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže bei 130 AG jėgainė su automatine EAT8 pavarų dėže.

 

Darbalaukio versija